Business is Beautiful - L'Art de cultiver la différenceJean-Baptiste Danet, Nick Liddell, Lynne Dobney, Dorothy MacKenzie, Tony
Obecne otoczenie gospodarcze wymaga od nas przemyślenia naszego podejścia do podstaw biznesu. Nie jest już możliwe obstawianie sukcesu firmy wyłącznie na podstawie kryteriów finansowych. Autorzy, wszyscy członkowie agencji designu i innowacji Dragon Rouge, proponują zdefiniować sukces w oparciu o 5 wartości: uczciwość, ciekawość, elegancja, dobrobyt, know-how. Książka jest hołdem dla tych firm, w których biznes i przyjemność nie są dwiema zasadami nie do pogodzenia. Autorzy wybrali 20 firm różnej wielkości i z różnych sektorów, pytając je o jedną lub więcej z tych 5 fundamentalnych wartości. Jacques-Antoine Granjon (vente-privee.com), Xavier Romatet (Condé Nast France) i Morald Chibout (Autolib') to trzej francuscy przedsiębiorcy, którzy dzielą się swoją wizją i przekonaniami na temat tego, czym powinien być "Piękny Biznes". 17 innych niezwykłych przypadków z całego świata ilustruje szczególny cel tej książki.
Cena: 39.50 Cena przed promocją: 125.00 -68%